• Zkušenosti franšízantů

    Přemýšlíte o franšízingu? Přečtěte si zkušenosti franšízantů GEPARD FINANCE.

Jak fungují franšízanti Geparda

Možná si říkáte, že jednou věcí jsou čísla či propagační materiály společnosti, a druhou reálná praxe. Zajímá vás, jak fungují naši partneři – samostatní podnikatelé? Přečtěte si pár postřehů přímo z jejich obchodních míst po celé ČR.
 

  


  

Petra Kilianová, GEPARD Brno Husova:
Franšíza pro mě byla nevyhnutelná
  

Baví mě ovlivňovat trh s hypotékami. Produktové a marketingové zázemí silné společnosti bylo i jedním z důvodů, proč jsem se rozhodla koupit franšízovou licenci Gepard. Motivoval mě k tomu nedostatek času, kdy jsem se nemohla sama postarat o všechny své klienty. Společně dnes jako tým dokážeme zvládnout rostoucí počet klientů a zároveň jim nabízet maximální odbornost.

Svobodné podnikání na klíč

Jednou z hlavních výhod franšízového systému je, že si sama můžu řídit, co budu dělat. Je to absolutně volný systém, kdy vedení franšízy nastaví jen základní pravidla a metodiku. Vše ostatní je pak na mně. To mě na tom baví, všechno si můžu dělat sama. Z centrály přichází podpora, ne příkazy. Plně mi to vyhovuje, protože špatně snáším, když mi někdo říká, co mám dělat.

Vzdělání a semináře pomohou

Co se týká systému vzdělávání Geparda, máme různé stupně školení makléřů: na hypoteční úvěry, na stavební spořitelny, jednotlivé certifikace. Centrála nás hodně prověřuje, aby v Gepardu pracovali opravdu odborníci.

Když jsem začínala, systém školení neexistoval. Teď je ale už plně rozvinutý do podoby zajímavých seminářů. Kdykoliv jsem byla na nějakém školení, něco jsem si z něho vzala. Máme školení na hypoteční úvěry a na celkovou metodiku, ale i na to, jakým způsobem je třeba se chovat ke klientům.

O akcích bank víme hned

Speciální výhoda Gepardu je podle mě v tom, že skoro o všech akcích bank se dozvídám dopředu. Tím pádem si u klienta mohu úvěr nastavit tak, aby to pro něj bylo co nejvýhodnější. Podle termínu akční nabídky buď proces zrychlím, nebo zpomalím. Osobně jsem se zúčastnila mnoha jednání, kdy jsme byli osloveni v rámci Gepardu, abychom vyzkoušeli určité produkty. Teprve potom je banka pustila na veřejnost.

Není to dlouho zpátky, kdy jsme během jednání s bankou řešili konkurenceschopnost jejich sazeb. Do tří týdnů nastal na trhu obrovský boom, protože banka šla se sazbami skoro o procento dolů. Je fantastické, že člověk dokáže ovlivnit takové věci.

Banky nás berou

Gepard je tak velká společnost, že dokáže na trh zezadu působit. Jednotlivé banky a ředitelé poboček nás zvou zhruba jednou měsíčně na jednání, kdy si řekneme, co banka dělá špatně, co by měla zlepšit, jak to funguje metodicky.

Individuální výhody pro klienty

Vyjednáme si individuální slevy na úrokových sazbách, protože standardní úroková sazba už nestačí. Každý klient je VIP klient a potřebuje individuální podmínky. Je pro mě hodně důležité, že si dokážu s jednotlivými bankami nastavit naprosto individuální podmínky, takže jakákoliv konkurence je potom bezpředmětná.

Máme v portfoliu 13 bank plus 5 stavebních spořitelen a 3 nebankovní společnosti na menší úvěry. Na pobočce máme i vrchního pojišťovacího makléře, který je schopen dělat pojištění pro všechny pojišťovny. Osobně nejsem zastáncem toho, když jediný člověk zprostředkovává hypotéky, pojistky a stavební pojištění najednou. To se nedá zvládnout. Umíte všechno, a v podstatě neumíte nic.

Motivační odměny

Provizní systém Gepardu je nastavený tak, že jsme z produktů všech bank placeni prakticky stejně, což je hodně důležité. Takže v podstatě nezáleží na tom, jestli si s některým ředitelem nebo ředitelkou rozumím více či méně, a je mi jedno, jestli sjednám produkt té či oné banky. Chci jen, aby byl spokojený klient. Já už v podstatě žiju jen z klientů, kteří získali doporučení od jiných mých klientů.

Silný marketing dělá centrála za nás

Spojení s Gepardem považuji za silnou výhodu. Díky metodice, informacím a marketingu. Hodně klientů nás oslovuje z internetu – centrálního webu www.gpf.cz. Minimálně jeden z pěti klientů si nás sám najde na internetu a osloví nás, že chce pomoci s hypotečním úvěrem.

Myslím si, že reklamy není nikdy dost. Přiznám se, že já sama se teď nevěnuju marketingu a reklamě. Šířím jméno spíše z druhé strany – pro mě je to jednodušší a finančně méně náročné. Takže marketing je stoprocentně podporou, protože když zavolá klient z internetu a vybere si vás jako konkrétní osobu z mnoha společností, mnoha set tisíc makléřů – reklama určitě funguje.

Pomoc s navazováním nových partnerství

Pro nového makléře jsou stěžejní realitní kanceláře. Je důležité mít partnery a známé v oboru – účetní, právníky, speciálně realitní kanceláře – a domluvit si realitní kanceláře, tak aby se obracely na vás. 95 % realitních kanceláří má svého hypotečního makléře, takže je třeba ukázat, že to funguje i jinak a lépe. Když jsem začínala, většina realitních kanceláří měla makléře vlastního a vyhrála jsem jen tím, že jsem rychlá a klienti byli maximálně spokojeni.

Nic není zadarmo

Je ovšem důležité, aby měl makléř nějaký vnitřní drive, musí pracovat naprosto samostatně, nesmí se zastavit na místě. Musí přemýšlet nad tím, co by se dalo vylepšit nebo co dalšího může udělat.

Makléř si musí uvědomit, že když nemá klienta, nesmí spát ráno do dvanácti, ale musí se snažit kontaktovat nové realitní kanceláře. Je potřeba ten byznys vyvíjet, a tohle zapálení velká spousta makléřů nemá, takže najít schopného makléře je problém. Pokud ten člověk bude mít základní logické myšlení, bude se mu chtít pracovat, a hlavně bude mít chuť komunikovat s lidmi, podnikání bude stále vzkvétat. Tak jako mně.foto Petra Kilianová

 

Petra Kilianová, GEPARD Brno Husova
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


  

Roman Vencl, GEPARD Hradec Králové:
Základem je nadšení pro práci
  

Základem pro poskytování finančních služeb na vysoké úrovni je nadšení pro práci s lidmi – servis našim klientům. To v sobě musí najít každý sám. Se zbytkem pomůže poskytovatel franšízy – společnost GEPARD FINANCE.

Stačí nadšení pro práci, se zbytkem pomůže Gepard

Do týmu bereme jen zájemce pozitivně naladěné, aktivní, komunikativní, které baví práce s klienty. Když makléř splňuje tato kritéria, stačí už jen maličkost – aby své práci rozuměl pokud možno ještě lépe než samotný bankovní poradce v kamenné pobočce banky. Vše důležité se naučí díky preciznímu školení a seminářům Geparda. Společnost má dokonce vzdělávací institut – GEPARD HYPOTEČNÍ AKADEMII.

Tréninky a praxe vás zdokonalí

Poskytování služeb na vysoké úrovni znamená pro každého klienta něco trošku jiného. Je proto důležité se umět na klienta dobře nastavit. K tomu pomáhají tréninky a praxe. Bez nadšení a komunikativnosti se však z makléře nikdy nestane výborný hypoteční makléř – a klient to pozná při prvním kontaktu s ním.

Podpora a zázemí silné společnosti

Jako majitel franšízy Geparda si cením obsáhlé podpory společnosti v mnoha oblastech – marketingu, metodického zázemí, lepších podmínkách pro klienty, kterým v kanceláři umíme zajistit hypoteční produkty všech bank působících na českém trhu. Ale i stavební spoření či pojištění.

Spolupráce s Gepardem se jistě vyplatí. Máme na trhu mnohem silnější pozici než jako jednotlivý makléř na volné noze.

foto Roman Vencl

 


Roman Vencl, 
GEPARD Hradec Králové S. K. Neumanna 
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  


 

Zařaďte se mezi naše franšízové partnery i vy.

 

Zjistěte, jak začít nebo si hned domluvte schůzku


 

Na váš kontakt se těší

Ing. Jindřich Roun
obchodní ředitel GEPARD FINANCE       
tel.: +420 732 139 300
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

foto Jindřich Roun

 

 

Mám zájem o spolupráci