Nově oblíbená služba: Bezkontaktní Hypotéka – snadno z bezpečí vašeho domova... Vyzkoušejte ZDE

Máte rádi volnost a podnikání? Franšíza je skvělým řešením!

Franšíza – v současnosti velmi často skloňovaný pojem, o němž však koluje spousta nejasností a polopravd. Je franšízové podnikání skutečné tak svobodné, jak se na první pohled zdá? Opravdu převyšují jeho výhody slabé stránky? A doopravdy je vstup na trh pod hlavičkou zavedené franšízy tak jednoduchý, jak se na první pohled zdá?

Máte rádi volnost a podnikání? Franšíza je skvělým řešením!

O tom, jak založení franšízy změnilo život jedné z úspěšných franšízantek společnosti Gepard Finance si můžete přečíst v článku o Petře Nesvadbové. Pak již bude pouze na vašem zvážení, zda tomuto podnikatelskému konceptu dáte šanci či nikoli.

My pro vás máme praktické srovnání, v němž se zmíníme o klasických podnikatelích, zaměstnancích, ale zejména franšízantech v oboru realit a finančnictví. Hned v úvodu nebudeme zbytečně napovídat. Máte-li ovšem k podnikání ambice a uvítáte netradiční podnikatelský koncept s větší jistotou, pak je pro vás franšíza jako stvořená.

Krušné začátky mnohé odradí – anebo ne?

Jako budoucí zaměstnanec musíte pro získání pracovního místa absolvovat několik nepříliš příjemných pohovorů, úvodní školení, ale i další náročné procesy. Nevyhnete se ani samostudiu a zaučování se přímo na pobočce či v kanceláři. Tříměsíční zkušební doba je pak obdobím, kdy si nemůžete být jisti ničeho. Pokud vydržíte, i nadále na vás čekají dny, měsíce a roky vyplněné řadou povinností, které nezávisí na vaší osobě a nemusí se vám 2x líbit.

Rozhodnete-li se založit si životnost nebo působit pod hlavičkou firmy, pak se nevyhnete otravné byrokracii a komplikovanému procesu, jenž založení nové společnosti v našem podnikatelském prostředí provází. V případě franšízového podnikání je výhodou zavedená značka na trhu a podpora franšízora v začátcích.

Propagace jako základ úspěchu

Působíte-li jako klasický zaměstnanec, pak se o vaši propagaci, potažmo propagaci vaší firmy stará v drtivé většině případů sám zaměstnavatel. V případě živnosti nebo vlastní firmy pak máte veškeré marketingové aktivity na svých bedrech. Kromě vytvoření a správy firemního webu se dále musíte starat o klasické propagační materiály ve formě vizitek, letáků či dalších dokumentů, ale i o samotné rozšiřování povědomí mezi laickou i odbornou veřejností a budovat dobré jméno své firmy. Rozhodnete-li se pro franšízu třeba u společnosti Gepard Finance, o veškerý PR a marketing se starají profesionálové. Vy se tak můžete soustředit pouze na své klienty a obchodní aktivity.

Podpora, vzdělávání a cenné rady

V klasické firmě se jako řadový zaměstnanec s nějakou významnou podporou ze strany nadřízeného či školícím systémem s největší pravděpodobností nesetkáte. Ve vlastní společnosti se můžete po rameni poplácat maximálně tak sami.

V případě franšízového podnikání pod křídly známé a ověřené značky je tomu ovšem jinak. Řada firem – a Gepard Finance není výjimkou – nabízí kompletní podporu jednotlivce i celého týmu. Kromě cenných rad a užitečných tipů, je možno využívat také celé škály benefitů, které plynou z velikosti systému, a také speciální vzdělávací kurzy a programy. V případě společnosti Gepard Finance se jedná o speciální Hypoteční Gepard Akademii, díky níž se může franšízant a jeho makléř zdokonalit nejen ve finanční a hypoteční oblasti, ale také v obchodní komunikaci se samotnými klienty.

Výdělek? Mnohdy nejistý

Jako zaměstnanec máte mnohdy ve smlouvě ujednanou přesnou výši hodinové sazby nebo fixní plat. Přes tyto cifry mnohdy „nejede vlak“ a spoléhat na to, že se šéf smiluje a přiklepne vám nějakou odměnu nebo 13. plat, není zrovna dvakrát ideální. Většina pracovních pozic má svůj platový strop, který zaměstnanec neovlivní, byť by firmě svým přínosem vydělal statisíce.

Podnikáte-li jako živnostník nebo v rámci firmy, musíte se pořádně otáčet, abyste – zvláště v prvopočátcích svého podnikání - dokázali vytvořit nějaký zisk či alespoň dostatečný obrat. V případě franšízy vše pochopitelně záleží na vašich zkušenostech, snaze, ale i přístupu nejen k samotné franšíze, ale především ke klientům. Kolik si založením franšízy vyděláte, se dočtete třeba v článku Kolik si vyděláte založením vlastní franšízy.

Vítěz našeho srovnání? Franšíza!

Jak lze z výše uvedeného vydedukovat, oním pomyslným vítězem jednotlivých hodnotících kritérií, stejně jako celého testu, je jednoznačně franšíza. Pokud chcete i vy vlastní franšízu založit, přečtěte si, jak na to nebo kontaktujte zástupce společnosti Gepard Finance.

 

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Realitní byznys a výhody spolupráce s GEPARD FINANCE

Poptávka po vlastním bydlení každým rokem roste.Dosáhnout na hypotéku je však pro mnohé stále složitější. Přitom je v nejlepším zájmu každého realitního makléře, aby klient hypoteční úvěr získal a mohlo dojít k realizacirealitního obchodu,...

GEPARD & RENOMIA: Spojení silných

Společnost Gepard Finance je již řadu let největším hypotečním specialistou na českém trhu. Svým franšízovým partnerům, makléřům a klientům přináší v oblasti hypoték a úvěrů dlouhodobě řadu výhod a novinek. Cílem společnosti vždy bylo poskytovat ty...

Jak úspěšně podnikat v hypotékách? S franšízou GEPARD FINANCE

Orientujete se ve světě financí, hypoték či realit? Chcete se živit tím, co vás baví? Je pro vás důležité, aby to, co děláte, dávalo smysl? Chcete si vydělat tolik, kolik si zasloužíte? Proč hledat díry na trhu a lámat si hlavu s tím, v čem...