Máte rádi volnost a podnikání? Franšíza je skvělým řešením!

Franšíza – v současnosti velmi často skloňovaný pojem, o němž však koluje spousta nejasností a polopravd. Je franšízové podnikání skutečné tak svobodné, jak se na první pohled zdá? Opravdu převyšují jeho výhody slabé stránky? A doopravdy je vstup na trh pod hlavičkou zavedené franšízy tak jednoduchý, jak se na první pohled zdá?

Máte rádi volnost a podnikání? Franšíza je skvělým řešením!

O tom, jak založení franšízy změnilo život jedné z úspěšných franšízantek společnosti Gepard Finance si můžete přečíst v článku o Petře Nesvadbové. Pak již bude pouze na vašem zvážení, zda tomuto podnikatelskému konceptu dáte šanci či nikoli.

My pro vás máme praktické srovnání, v němž se zmíníme o klasických podnikatelích, zaměstnancích, ale zejména franšízantech v oboru realit a finančnictví. Hned v úvodu nebudeme zbytečně napovídat. Máte-li ovšem k podnikání ambice a uvítáte netradiční podnikatelský koncept s větší jistotou, pak je pro vás franšíza jako stvořená.

Krušné začátky mnohé odradí – anebo ne?

Jako budoucí zaměstnanec musíte pro získání pracovního místa absolvovat několik nepříliš příjemných pohovorů, úvodní školení, ale i další náročné procesy. Nevyhnete se ani samostudiu a zaučování se přímo na pobočce či v kanceláři. Tříměsíční zkušební doba je pak obdobím, kdy si nemůžete být jisti ničeho. Pokud vydržíte, i nadále na vás čekají dny, měsíce a roky vyplněné řadou povinností, které nezávisí na vaší osobě a nemusí se vám 2x líbit.

Rozhodnete-li se založit si životnost nebo působit pod hlavičkou firmy, pak se nevyhnete otravné byrokracii a komplikovanému procesu, jenž založení nové společnosti v našem podnikatelském prostředí provází. V případě franšízového podnikání je výhodou zavedená značka na trhu a podpora franšízora v začátcích.

Propagace jako základ úspěchu

Působíte-li jako klasický zaměstnanec, pak se o vaši propagaci, potažmo propagaci vaší firmy stará v drtivé většině případů sám zaměstnavatel. V případě živnosti nebo vlastní firmy pak máte veškeré marketingové aktivity na svých bedrech. Kromě vytvoření a správy firemního webu se dále musíte starat o klasické propagační materiály ve formě vizitek, letáků či dalších dokumentů, ale i o samotné rozšiřování povědomí mezi laickou i odbornou veřejností a budovat dobré jméno své firmy. Rozhodnete-li se pro franšízu třeba u společnosti Gepard Finance, o veškerý PR a marketing se starají profesionálové. Vy se tak můžete soustředit pouze na své klienty a obchodní aktivity.

Podpora, vzdělávání a cenné rady

V klasické firmě se jako řadový zaměstnanec s nějakou významnou podporou ze strany nadřízeného či školícím systémem s největší pravděpodobností nesetkáte. Ve vlastní společnosti se můžete po rameni poplácat maximálně tak sami.

V případě franšízového podnikání pod křídly známé a ověřené značky je tomu ovšem jinak. Řada firem – a Gepard Finance není výjimkou – nabízí kompletní podporu jednotlivce i celého týmu. Kromě cenných rad a užitečných tipů, je možno využívat také celé škály benefitů, které plynou z velikosti systému, a také speciální vzdělávací kurzy a programy. V případě společnosti Gepard Finance se jedná o speciální Hypoteční Gepard Akademii, díky níž se může franšízant a jeho makléř zdokonalit nejen ve finanční a hypoteční oblasti, ale také v obchodní komunikaci se samotnými klienty.

Výdělek? Mnohdy nejistý

Jako zaměstnanec máte mnohdy ve smlouvě ujednanou přesnou výši hodinové sazby nebo fixní plat. Přes tyto cifry mnohdy „nejede vlak“ a spoléhat na to, že se šéf smiluje a přiklepne vám nějakou odměnu nebo 13. plat, není zrovna dvakrát ideální. Většina pracovních pozic má svůj platový strop, který zaměstnanec neovlivní, byť by firmě svým přínosem vydělal statisíce.

Podnikáte-li jako živnostník nebo v rámci firmy, musíte se pořádně otáčet, abyste – zvláště v prvopočátcích svého podnikání - dokázali vytvořit nějaký zisk či alespoň dostatečný obrat. V případě franšízy vše pochopitelně záleží na vašich zkušenostech, snaze, ale i přístupu nejen k samotné franšíze, ale především ke klientům. Kolik si založením franšízy vyděláte, se dočtete třeba v článku Kolik si vyděláte založením vlastní franšízy.

Vítěz našeho srovnání? Franšíza!

Jak lze z výše uvedeného vydedukovat, oním pomyslným vítězem jednotlivých hodnotících kritérií, stejně jako celého testu, je jednoznačně franšíza. Pokud chcete i vy vlastní franšízu založit, přečtěte si, jak na to nebo kontaktujte zástupce společnosti Gepard Finance.

TIP: Další benefity pro makléře najdete na stránkách GEPARD SPOLUPRÁCE

 

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Comparator GEPARD FINANCE: Nejdůležitější nástroj pro hypoteční specialisty

Profese hypotečního makléře sebou obnáší velkou zodpovědnost, ale také značnou společenskou prestiž. Pokud svou práci děláte naplno, s chutí, odhodláním a kvalitně, lidé to ocení. Vy se stáváte uznávaným a vyhledávaným odborníkem a vaše značka nabývá...

Realitní byznys a výhody spolupráce s GEPARD FINANCE

Poptávka po vlastním bydlení každým rokem roste.Dosáhnout na hypotéku je však pro mnohé stále složitější. Přitom je v nejlepším zájmu každého realitního makléře, aby klient hypoteční úvěr získal a mohlo dojít k realizacirealitního obchodu,...

GEPARD & RENOMIA: Spojení silných

Společnost Gepard Finance je již řadu let největším hypotečním specialistou na českém trhu. Svým franšízovým partnerům, makléřům a klientům přináší v oblasti hypoték a úvěrů dlouhodobě řadu výhod a novinek. Cílem společnosti vždy bylo poskytovat ty...