• mBank

    mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Nabídka produktů a služeb zahrnuje v první fázi osobní a spořící účty a platební karty, dále pak hypoteční úvěry, spotřebitelské půjčky a kreditní karty. Samozřejmostí jsou také služby finančního poradenství.

mBank
logo mBank

mBank jako první banka zákazníkům přinesla zcela nový samoobslužný model, při kterém si zákazník spravuje své každodenní bankovní operace sám. Zákazníci obsluhují svůj účet přes internetové a telefonické bankovnictví. Pobočky slouží hlavně jako poradenská centra nebo místa pro sjednání hypotéky.

Tento model nám umožnil nabídnout zákazníkům nejvyužívanější bankovní služby zcela zdarma. mBank tak přístupem ke svým zákazníkům způsobila v bankovním sektoru skutečnou revoluci a  v současné době se mBank s více než půl milionem zákazníků řadí mezi nejvýznamnější české banky.

Nová platforma internet bankingu, kterou jsme zavedli na začátku roku 2014, dokázala, že pro klienta nepřináší jen cenové výhody, ale pomáhá mu zvyšovat a udržovat si úroveň „finančního sebevědomí“ neboli schopnosti řídit své vlastní finance.

mBank nabízí produkty a služby, které zákazníci nejvíce  potřebují, za atraktivní ceny a zároveň pohodlným a přátelským způsobem. Nabídka zahrnuje všechny důležité produkty pro retailový segment – osobní účet, spoření, kreditní karty, hypotéky a spotřebitelské úvěry,  ale i  pro živnostníky – výhodný účet, spoření, podnikatelský úvěr ve formě povoleného přečerpání neboli kontokorentu a další.