Čas je největší dar

Čas je největší dar

Milé čtenářky, milí čtenáři,

lidstvo je jediný živočišný druh na naší planetě, který vědomě vnímá, měří čas a disponuje jím. Přesto v poslední době stále více můžeme slyšet, číst či zažít skutečnost, že je nám čas na obtíž. Výsledkem neustále se zrychlujícího světa jsou výrazy jako: nemám čas, nestíhám, mám zpoždění nebo to nedám.

Čas je běžec dlouhých tratí, čas je spravedlivý a měří každému stejně, čas je také největší dar, který můžeme věnovat druhému člověku, klientovi čí obchodnímu partnerovi.

Ve své zahleděnosti na vlastní potřeby a vlastní „já“ jsme přestali umět nakládat s takovým velkým darem jako je čas, přestali jsme čas vhodně používat, pouze ho konzumujeme. Při té konzumaci času si ani nestíháme všímat, že nám v tom spěchu a shonu čas proklouzává mezi prsty, aniž bychom měli krásný a povznášející pocit z času, který jsme prožili s dalšími lidmi a ne pouze v přítomnosti telefonů, počítačů nebo televizí.

Čas od času je třeba udělat si čas na to důležité, a to jsou vztahy mezi lidmi.

Přeji vám krásné prožívání času v konci roku 2012.

Ing. Jan Kruntorád
předseda představenstva
GEPARD FINANCE, a.s.

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Koupě nemovitosti od developera aneb Na co si dát pozor, doporučí Jiří Němec

Při koupi nemovitosti máte standardně na výběr ze dvou možností. Buď koupíte již stojící nemovitost, nebo se rozhodnete pro novostavbu. Každá z těchto možností má své výhody i nevýhody. V následujícím vyprávění, které popisuje zkušenost našeho...

Rozhovor s hypoteční makléřkou Štěpánkou Malinovou: Vyplatí se budovat dlouhodobé vztahy

Každé povolání lze vykonávat různými způsoby. Ne jinak je to i v případě hypotečních specialistů. Pro někoho je tato práce pouhým prostředkem, jak si zajistit finance na živobytí, pro jiného je práce hypotečního makléře doslova posláním. Naše...

Comparator GEPARD FINANCE: Nejdůležitější nástroj pro hypoteční specialisty

Profese hypotečního makléře sebou obnáší velkou zodpovědnost, ale také značnou společenskou prestiž. Pokud svou práci děláte naplno, s chutí, odhodláním a kvalitně, lidé to ocení. Vy se stáváte uznávaným a vyhledávaným odborníkem a vaše značka nabývá...